FWH Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hej,Jeg kan ikke længere få adgang til min ctrl via min browser, hvad kan man gøre ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 har du fået ny computer, firewall eller router?evt. log på med USB og åbn LK administrator og check indstillinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Hej,Tak for hjælpen, men jeg kunne heller ikke komme på via min USB, jeg har talt med LK og vi fandt en løsning, med afinst og inst og firmware downgrade og upgrade, så lige pt er der hul igennem.Men endnu engang tak.Kanon side denne her !!!!!!MVH Flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FWH
Hej,Jeg kan ikke længere få adgang til min ctrl via min browser, hvad kan man gøre ??
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts