Bay Hebsgaard Skrevet July 12, 2021 Rapporter Share Skrevet July 12, 2021 PT100/1000 føler, findes der et print eller et modul der kan omforme signalet til et brugbar signal for IHC Håber i kan hjælpe mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 12, 2021 Rapporter Share Besvaret July 12, 2021 Nok ikke umiddelbart. Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er Claus zigza’s 0-10V modul. Så med en passende strømforsyning må der kunne laves en opstilling der kan give et signal, der så måske ikke er helt lineært eller direkte omsættelig, men vha en tabel må kunne anvendes. Ikke optimalt, men det er lige hvad jeg kan komme i tanke om. Alternativ skal du have den tilkoblet en raspi eller arduino, og så sende signalerne videre derfra. Men der er nok også at gå over åen efter vand. Hvad skal det bruges til ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret July 12, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 12, 2021 Det er til en solfanger, men ja det var bare for ikke at skulle op under taget og rulle sig i isoleringen så jeg går den tunge vej :-) takker for hjælpen, det var bare hvis der var en bro behøver jeg jo ikke selv at bygge en' :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 12, 2021 Rapporter Share Besvaret July 12, 2021 Hvis det ikke absolut skal være en PT100/1000 så kunne du overveje at placere gulvsensoren fra en alm. rum termostat på/i røret, eller et af Clauses produkter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bay Hebsgaard
PT100/1000 føler, findes der et print eller et modul der kan omforme signalet til et brugbar signal for IHC
Håber i kan hjælpe mig
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts