MBM Skrevet June 14, 2021 Rapporter Share Skrevet June 14, 2021 Hej, Min styring af Hue lys stoppede pludselig med at virke. Wireless tryk blev registreret på IHC controlleren og Hue app'en fungerede. Virtuelle knapper i IHCCaptain på mobilen (Android) virkede heller ikke. Genstartede Hue bridge og RPI'en, men stadig ingen kontrol fra hverken wireless tryk eller IHCCaptain på mobilen. I dag loggede jeg så på IHCCaptain på computeren, og ved første tryk på en virtuel knap virkede det igen, og ligeledes fra mine wireless tryk? IHC Controlleren har ikke været genstartet og IHCCaptain meldte alt vel og kunne loade det nødvendige. Kan i logfilen (vedhæftet) se der er opdateret nogle resourcer, men ved ikke om dette bare er standard eller om der faktisk skulle en opdatering til før det virkede. I så fald skete det åbenbart ikke før jeg loggede på IHCCaptain på computeren. Bedste hilsener Michael IHCCaptain_log.txt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 15, 2021 Rapporter Share Besvaret June 15, 2021 Jeg kigger lige asap Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 19, 2021 Rapporter Share Besvaret June 19, 2021 Lige umiddelbart kan jeg ikke gennemskue hvorfor. Hvis det sker igen så prik til mig på facebook Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts