Hop til indhold
  • 0

Externe projekter

Gæst IBISystem.dk
 Share

Spørgsmål

Gæst IBISystem.dk

Hej AdminUnder externe projekter ligger der div firmwares til download.I skriver at det er \"beta\" versioner - men det er jo bare andre landeversioner, der ligger til download :P Derudover skriver I at man skal opdatere via USB - uhm ja så vidt jeg ved, kan man ikke andet :P IHC - User er ved at blive det førende site på IHC på nettet, så det er vigtigt at disse beskrivelser altid er korrekte.Jeg lukker mit IHC123.dk og flytter til IBISystem.dk, da LK as ikke er vilde med at jeg \"misbruger\" IHC varemærket.Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent

Link til kommentar
Del på andre sites

16 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Allan, hvis det er min side du snakker om, kunne du så ikke bare kontakte mig i stedet for?Desuden er det ikke direkte link, men derimod link til en side hvor folk kan få lov at hente hvad de har lyst til. Der står også at det er på eget ansvar og det hele.Jeg kan slet ikke følge dig i det du siger.\"BETA\" står der, fordi det er folk der har sendt det til mig, og sagt at det er nogle beta versioner.Hvis jeg skal komme med min ærlige mening, så synes jeg egentlig ikke at denne behandling giver mig synderligt meget lyst til at benytte denne side mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hovsa, LK har sendt BETA-versioner til brugere, der har observeret problemer - fordi de er hjælpsomme!De har meddelt, at der er BETA-versioner, og der er diverse bugs i dem, bl.a. er der lige en dialogboks, der skal ignoreres. Det har ikke været forbudt at distibuere dem. Og i hvert fald er den jeg bruger er på dansk - og virker perfekt bortset fra dialogboksen.Jeg synes det er super at Jakob vil lægge downloadplads til det. Men jeg accepterer naturligvis ADMIN's beslutning om at fjerne linket.Men lad os så stoppe denne diskusion og bare have det sjovt med IHC.takDennis

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

beta versioner hører, efter min mening, ikke til her på sitet.det kunne give brugere en masse problemer og dårlig omtale til sitet.for meget mere øvede brugere er det da sjovt at lege med.men dem der ikke bruger IHC dagligt og har gjort det i flere år, kan det skabe unøvendige problemer.men nok om det, tilbage til det rigtig sjove..

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Gæst IBISystem.dk

Jacob,Jeg er desværre bange for at mit indlæg er blevet misforstået eller at jeg har været for vag i mit indlæg1. jeg syntes bare at det er sjovt at det som mange tror er \"beta\" dybest set er andre lande versioner, der har et højere nummer og at =S= er gode til lige at lave en beta, når de finder en fejl.jeg kører selv med betas og det har jeg altid gjort.mit indlæg havde INTET med at gøre med at der ikke burde ligge betas på dette site at gøre og bestemt heller ikke noget med dit site at gøre.Dette site er netop rigtigt GODT at lægge betas på og jeg sender da gerne et par stykker :) og så faldt jeg over sætningen med at man skulle huske at bruge USB kabel og igen må jeg her spørge Hvis der er nogen der har en version, der kan ANDET end USB i firmwareloaderen eg LAN, så har jeg en installation i UK, der godt kunne opdaters og hvis man kunne sparer en flybillet ville det jo være fint.Igensorry hvis mit indlæg er blvet misforståetMhvAllan

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej AllanDet er jeg MEGET glad for at høre!Jeg er ligeglad med om det er BETA eller bare versioner fra andre lande, jeg synes bare at folk skal ha' lov til at prøve de versioner, hvis de har lyst.Jeg har faktisk ikke den fjerneste anelse om hvorfor jeg har skrevet det med USB, for jeg har sådan set heller aldrig fundet metoden til at gøre det via LAN.MEN der findes dog LAN/USB convertere, som kan benyttes. Hvis det er meget nødvendigt, kan du prøve at kontakte DanBit.dk garanteret en dyr løsning, men de kan garanteret finde noget der kan bruges ;)Tilbage til min download-side...Jeg vil meget gerne ha' firmwares liggende, og jeg ville også meget gerne lægge serverplads til det, jeg har adgang til omkring 2TB serverplads, så jeg løber ikke tør.Men efter thomasbl's indlæg, må der ikke ligge BETA versioner her på siden mere, hvilket der ALDRIG har gjort, der er KUN været et link til en side der var meningen bla. skulle indeholde firmwares.Men lad og slutte denne diskussion, og glemme alt om firmwares, for det er jo næsten nemmere at vi bare sender dem til alle der spørger efter dem, i stedet for at folk bare kan hente dem hvis de har lyst.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Jakob Bruun skrevet:

Hej AllanMen efter thomasbl's indlæg, må der ikke ligge BETA versioner her på siden mere, hvilket der ALDRIG har gjort, der er KUN været et link til en side der var meningen bla. skulle indeholde firmwares.
hvor læser du, at jeg skriver at der IKKE må være beta versioner..?jeg skriver at jeg ikke MENER at de skal ligge her..beslutning om AT DE IKKE MÅ er admin´s, altså ejeren.:huh:

Indlægget redigeret: thomasbl, den: 2007/11/19 22:56

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Gæst IBISystem.dk

Hej, Skal vi så ikke spørge ejeren om der må ligge et link til Jacobs server, så den virker som en popup eg man er ikke i tvivl om at man ikke er på IHC-User.dk mere.Med venlig hilsenAllan GøndahlIBI KonsulentIBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites