FinnL Skrevet May 21, 2021 Rapporter Share Skrevet May 21, 2021 Jeg mangler et godt råd til at komme i kontakt med Visual Controlleren 820BA400. firmware opdateret ok via USB til 2.8.4 Ved brug af Javastarter1.1.1 får jeg en Read/write Error USB den kan godt oprette cachemappen, så det er vel ikke skriverettighederne der er noget galt med. har også forsøgt med Visual 2.8 og sågar 2.7 softwaren, uden held. Hvad kan jeg gøre når den fint tilslutter med firmwaresoftwaren, men ikke kan med de andre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret May 21, 2021 Rapporter Share Besvaret May 21, 2021 kan du prøve med:http://jemi.dk/ihc/starter/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FinnL Besvaret May 21, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 21, 2021 Tak Mikkel jeg prøver:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FinnL
Jeg mangler et godt råd til at komme i kontakt med Visual Controlleren 820BA400.
firmware opdateret ok via USB til 2.8.4
Ved brug af Javastarter1.1.1 får jeg en Read/write Error USB
den kan godt oprette cachemappen, så det er vel ikke skriverettighederne der er noget galt med.
har også forsøgt med Visual 2.8 og sågar 2.7 softwaren, uden held.
Hvad kan jeg gøre når den fint tilslutter med firmwaresoftwaren, men ikke kan med de andre?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts