Trikkeren Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Jeg er i fuld gang med at programmere mit Ihc system og vi derfor gerne hvis man kunne koble sit system på en touchskærm således man kan styre lys osv fra skærmen og ligeledes skal den være på nettet så man kan lave interaktiv kalender og hente opskrifter eller andet på den... er der nogle der kender en touchskærm der kan håndtere de signaler eller selv har nogle gode ideer til hvordan jeg får hul på nødden.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Tofft Besvaret April 5, 2009 Rapporter Share Besvaret April 5, 2009 Hej,Jeg har købt en 15" touchskærm fra ELO og har koblet den til en "Tynd" klient fra Dell (FX160). Faktisk er det en fuld XP/Vista maskine med en 80GB disk i, men den fylder ikke meget og bruger næsten ingen strøm. Maskinen har jeg sat i et skan og trukket VGA kabel og strøm hen til skærmen, som er sat op på væggen i køkkenet.Dermed har jeg normalt Viewer kørende, men kan klikke mig på f.eks. internettet eller andre applikationer, hvis jeg vil via touch :)Man kan jo få touchskærme med indbygget computer, men de er rasende dyre.Håber det kan give lidt inspiration?M.v.h.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus M Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Man kan jo få touchskærme med indbygget computer, men de er rasende dyre.Denne her er nu ikke "rasende" dyr: ExpertmvhClaus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 Det lyder spændende har du ikke bogle billeder til inspirationMortensen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...