Trikkeren Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Jeg er i fuld gang med at programmere mit Ihc system og vi derfor gerne hvis man kunne koble sit system på en touchskærm således man kan styre lys osv fra skærmen og ligeledes skal den være på nettet så man kan lave interaktiv kalender og hente opskrifter eller andet på den... er der nogle der kender en touchskærm der kan håndtere de signaler eller selv har nogle gode ideer til hvordan jeg får hul på nødden.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Tofft Besvaret April 5, 2009 Rapporter Share Besvaret April 5, 2009 Hej,Jeg har købt en 15" touchskærm fra ELO og har koblet den til en "Tynd" klient fra Dell (FX160). Faktisk er det en fuld XP/Vista maskine med en 80GB disk i, men den fylder ikke meget og bruger næsten ingen strøm. Maskinen har jeg sat i et skan og trukket VGA kabel og strøm hen til skærmen, som er sat op på væggen i køkkenet.Dermed har jeg normalt Viewer kørende, men kan klikke mig på f.eks. internettet eller andre applikationer, hvis jeg vil via touch :)Man kan jo få touchskærme med indbygget computer, men de er rasende dyre.Håber det kan give lidt inspiration?M.v.h.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus M Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Man kan jo få touchskærme med indbygget computer, men de er rasende dyre.Denne her er nu ikke "rasende" dyr: ExpertmvhClaus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 Det lyder spændende har du ikke bogle billeder til inspirationMortensen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 http://www.engadget.com/2009/01/06/asus-eee-keyboard-revealed/Dette lille keyboard med indbygget skærm kunne være rigtig interesant. når det kommer til sommer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trikkeren Besvaret April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Jeg siger tsind tak for svarene og jeg tror at pt den skærm fra Expert også en pcér i et skab kunne blive godt.. men tusind tak for inspirationen og jeg glæder mig også til at se den skærm m. keyboard når den kommer .... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Pedersen Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Hej,Jeg har selv samme tanke med en touchscreen - og jeg har lige fundet noget der bestemt kan bruges - se linkhttp://www.blue-line.dk/Flex+Panel+PC+(Konfigurer).174.aspxMed venlig hilsenAno Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nils B Besvaret April 14, 2009 Rapporter Share Besvaret April 14, 2009 Jeg går også i samme tanker - men havde mere tænkt på at bruge en smartphone fx iPhone eller iPod Touch (koster under halvdelen af selv en billig pc). Er der nogen der har en ide om det vil kunne lade sig gøre? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Adam Schønberg Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Vil også gerne høre om hvad muligheden for iPhoen sammen med ihc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Alan Madsen Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 Hej,Er der nogle der har kendskab til nogle løsninger hvor det er muligt at håndtere dette? En ipod touch/phone løsning ville være en Super elegant løsning Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kenneth madsen Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 hej jeg har gået med tanken om en nitendo DS, en af de nye, som har indbygget trådløst netværk, men de ikke kan køre JAVA, man kan komme så langt som, at se selve velkomstsiden for IHC, og så stopper det der. hilsen kenneth Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 Jeg ved ikke om i er klar over det, men Sceneview og WebView er en del af IHC, Så invester i en trykfølsom, og styr det hele med SceneView. ServiceView er kun når man ikke har styr på det! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts