Jeg vil gerne ved tryk på en og samme tast kunne tænde eller slukke lys eller FB'er betinget af kriterier er opfyldt (evt. betinget af mere end to kriterier). Jeg kan dog ikke lige se hvordan jeg kan gøre dette.
Nedenfor har jeg forsøgt at beskrive hvordan forskellige situationer ved tryk på samme tast eksempelvis resulterer i forskellige output:
Situation 1:
dæmper 1 - er on
dæmper 2 - er on
Ved tryk aktiveres hændelse:
dæmper 1 - on
dæmper 2 - off
dæmper 3 - off
dæmper 4 - on
----------------
Situation 2:
dæmper 1 - er on
dæmper 2 - er off
dæmper 1 - off
dæmper 2 - off
----------------
Situation 3:
dæmper 1 - er off
dæmper 2 - er off
dæmper 1 - on
dæmper 2 - off
----------------
Situation 4:
dæmper 1 - off
dæmper 2 - on
dæmper 1 - on
dæmper 2 - off
Når jeg skriver "Ved tryk aktiveres hændelse" mener jeg aktivering af et eller flere scenarier eller aktivering af en puls til tænd eller sluk af en FB eller lignende.
Er der nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre eller er mine tanker ikke egnet til IHC?
Spørgsmål
Lars C
Jeg vil gerne ved tryk på en og samme tast kunne tænde eller slukke lys eller FB'er betinget af kriterier er opfyldt (evt. betinget af mere end to kriterier). Jeg kan dog ikke lige se hvordan jeg kan gøre dette.
Nedenfor har jeg forsøgt at beskrive hvordan forskellige situationer ved tryk på samme tast eksempelvis resulterer i forskellige output:
Situation 1:
dæmper 1 - er on
dæmper 2 - er on
dæmper 1 - on
dæmper 2 - off
dæmper 3 - off
dæmper 4 - on
----------------
Situation 2:
dæmper 1 - er on
dæmper 2 - er off
dæmper 1 - off
dæmper 2 - off
----------------
Situation 3:
dæmper 1 - er off
dæmper 2 - er off
dæmper 1 - on
dæmper 2 - off
----------------
Situation 4:
dæmper 1 - off
dæmper 2 - on
dæmper 1 - on
dæmper 2 - off
Når jeg skriver "Ved tryk aktiveres hændelse" mener jeg aktivering af et eller flere scenarier eller aktivering af en puls til tænd eller sluk af en FB eller lignende.
Er der nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre eller er mine tanker ikke egnet til IHC?
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts