Niels Erik Jensen Skrevet May 4, 2021 Rapporter Share Skrevet May 4, 2021 har nu sat min IHC 2 på pension og installeret en 3 men de har begge samme fejl så jeg har en ide om at jeg mangler at kode et eller andet de nul stiller sig selv kl 2300 hver aften men jeg har kodet min gamle IHC1 som bare køre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 4, 2021 Rapporter Share Besvaret May 4, 2021 LK havde på et tidspunkt en funktionsblok som slukkede lyset kl. 24.00, kan ikke huske nummeret, men prøv at opgraderer dine funktionsblokke. Tænker også uret i controlleren er forkert. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Niels Erik Jensen Besvaret May 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 5, 2021 uret er stillet men kan det være noget som har fulgt med fra ihc2 over i ihc3 da jeg bare genindlæste koderene fra den gamle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 5, 2021 Rapporter Share Besvaret May 5, 2021 Det tvivler jeg stærkt på, har du prøvet af opgradere dine funktionsblokke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts