ALTERAS Skrevet April 8, 2021 Rapporter Share Skrevet April 8, 2021 Hei jeg har IHC Controller v2 fra 2012 med 6 output moduler. Jeg vil lægge til 2 x 24V Output moduler. Jeg har gjort wiring men hvordan konfigurere i systemet? Må jeg resette controller på noe vis? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 8, 2021 Rapporter Share Besvaret April 8, 2021 Konfigureringen af in- og output adresser sker i Visual, hvor der er en fin vejledning som du finder under "Hjælp" - "Hjælpe emner" - "IHC Visual" og til sidst "Indsæt produkter". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ALTERAS Besvaret April 9, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2021 21 timer siden, Henning Pedersen skrev: Konfigureringen af in- og output adresser sker i Visual, hvor der er en fin vejledning som du finder under "Hjælp" - "Hjælpe emner" - "IHC Visual" og til sidst "Indsæt produkter". Takk for svar! Indsæt produkter viser konfigurering av adresser, dette har jeg gjort og sent til controller. Men jeg opplever at controlleren ikke genkender de to nye ouput modulene mine og ingenting sker. Er det noe jeg har oversett? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 10, 2021 Rapporter Share Besvaret April 10, 2021 Skulle du have lavet den klassiske fejl med kun at monterer 24v ét sted på dine output moduler, 24v skal monteres to (2) steder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ALTERAS Besvaret April 10, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2021 Ja, det stemmer det, jeg har gjort den fejlen! Jeg skal fikse det senere, skal si ifra når alt i orden. Takker så meget! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ALTERAS Besvaret April 11, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2021 Nå fungerer alt bra, takk for hjælpen Henning! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ALTERAS
Hei jeg har IHC Controller v2 fra 2012 med 6 output moduler. Jeg vil lægge til 2 x 24V Output moduler. Jeg har gjort wiring men hvordan konfigurere i systemet? Må jeg resette controller på noe vis?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts