Hop til indhold
  • 0

IP BOX

Gæst IBISystem.dk
 Share

Spørgsmål

Gæst IBISystem.dk

Hej med jer.Som I måske ved, så elsker jeg at lege lidt med de \"skæve\" produkter til IHC.Jeg er ved at udvikle et produkt, der kan sættes på et IHC system via datalinier - in&out.Hardwaren er næsten på plads og vi skal nu til at fylde lidt software kode i den og I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre jer, hvad I syntes kunne være rigtig fedt at kunne :P Ideen er at produktet kan sættes på et LAN netværk og får sin egen IP (lidt ala vieweren)så man kan sende en IP kommando til IP BOXen og den vil så trække en indgang på controlleren fuldstændig som om at man lavede et tryk :) På samme måde skal den kunne sende en IP kommando afsted mod et givent extent produkt som f.eks et Axsis IP cam eller lignende.Eller hvad med denne herSæt en på hver controller og link 2 eller flere controllere sammen i et LAN netværkarbejder på at kunne sample alle 128 I/O over.....LK burde være kommet med dette produkt via deres firmware for LÆNGE siden, men det vil de åbentbart ikke:blink: Ideen er at det skal være så meget OS på produktet som overhovedet muligt.Men lad mig høre hvad I kunne tænke jer på dette produkt.Selvfølgelig bliver der særrabat til IHC-userbrugere på dette produkt:P Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

• 0
Gæst IBISystem.dk

Hej A70244Du har helt ret i at dette produkt åbner en hel masse nye muligheder, så vi er ved at afdække lige nu, så vi kan udnyttet produktet fuldt ud :-)Jeg afventer de første færdige produkter i starten af næste uge og jeg ser frem til at kunne sætte produktet til salg via vores kommende webshop på www.proibi.dk/Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

IBISystem.dk skrev:

:-) er mit site nede for service.jamen så tag et kig på vores nye på www.proibi.dk :-)
Ja fedt, men uanset hvad man trykker på så står der det samme: Profilering af firmaet (det er vel ok), men de fede nye produkter? Hvor?Tilader mig at gentage:"Du skrev for 6 måneder siden:"LK burde være kommet med dette produkt via deres firmware for LÆNGE siden, men det vil de åbentbart ikke"
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Ting tager tid, men hvis det var mig der var kunde (ja det er jeg jo faktisk også :P ) Så vil jeg hellere vente på at få et super godt produkt end at få noget som er halvfærdigt. Og jeg vil stadig påstå at det er MEGET hurtigere end LK, da de har haft en del flere år at få lavet det på uden at der er noget endnu...Jeg har også en masse idéer som jeg glæder mig til at prøve af med den nye box.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Gæst IBISystem.dk

Nej, det har du ret i, da jeg er ved at lægge produkterne ind i hostedshop i stedet for og forventer at være online 1/8-2008 med netbetalling mmmhv Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej Allan.Hvordan endte "Projekt IP Box" egentlig? Fik du nogensinde testet den? Virkede den? Fik du nogen kunder?Du skriver herunder, at

Så er produktet endeligt lagt i vores webshop på www.proibi.dk
-og jeg synes også, jeg kan huske, at jeg så den online, men aldrig med billede eller specifikationer, så jeg troede egentlig, at projektet var dødt (www.proibi.dk fortalte, at sitet "var nede for vedligeholdelse" - og nu får man denne her, når man prøver:www.jpg)Men så kom Anker og spurgte om IHC og automatisering over TCP/IP - og så kom jeg til at tænke på din boks.Hvad skete der?-- Jakob

post-221-13549256790025_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites