Hess Skrevet March 23, 2021 Rapporter Share Skrevet March 23, 2021 Halløjsa! Jeg søger hjælp til at finde en FB, hvor jeg f.eks. kan indstille en cirkulationspumpe til, at køre 10 min. en gang i timen. Derudover skal pumpen kunne tvangsstyres vha. taster/tryk. Er der en venlig sjæl herinde der evt. kan forklare mig hvordan? På forhånd tak ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 24, 2021 Rapporter Share Besvaret March 24, 2021 Hej Hess Velkommen til IHC user.dk Der findes ikke en blok som kan det du ønsker, men prøv med den her: Hess.vis Åben filen Højreklik på blokken og vælg gem Gem den f.eks. under 07. Intelligente boliger, - hvis du ikke har den folder kan du bare lave den. Genstart Visual. Nu kan du bruge den i det projekt. God fornøjelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hess Besvaret March 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 25, 2021 Hej Henning. Selve timerdelen ser ud til at virke, men jeg kan ikke få tvangsdelen til at fungere... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 25, 2021 Rapporter Share Besvaret March 25, 2021 Tvangsdelen er lavet så du kan tvangsstarte eller stoppe ventilatoren i den indstillede tid. Dvs. hvis den er stoppet og du trykker på trykket, så kører den i f.eks. 10 minutter. Kører den når du trykker, stopper den og starter selv igen efter den indstillede tid f.eks. 50 minutter. Det er ikke lavet så den altid kører eller stopper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hess Besvaret March 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 25, 2021 Hej Henning. Mange tak! Jeg forstod åbenbart ikke helt hvordan tvangsstyringen fungerede. Det var lige hvad jeg skulle bruge! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hess
Halløjsa!
Jeg søger hjælp til at finde en FB, hvor jeg f.eks. kan indstille en cirkulationspumpe til, at køre 10 min. en gang i timen. Derudover skal pumpen kunne tvangsstyres vha. taster/tryk.
Er der en venlig sjæl herinde der evt. kan forklare mig hvordan?
På forhånd tak ;-)
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts