Søren Raaschou Skrevet March 15, 2021 Rapporter Share Skrevet March 15, 2021 Hej Jeg har opgraderet firmware til v 2.7.220 og software til v 2.7.349 (begge nyeste versioner) Jeg kan godt connecte til Visual og FirmwareLoader med USB med både ServiceView og Administrator ved med beskeden "Login via USB mislykkedes" Er der én som kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 16, 2021 Rapporter Share Besvaret March 16, 2021 Prøv med: https://jemi.dk/ihc/starter/ hvis den virker er det din JAVA den er gal med. Kan også være din USB driver, der ikke helt vil genkendes. Se LK’s hjemmeside for workaround/geninstallation. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Raaschou Besvaret March 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2021 Tak for svaret Lars. Desværre virker det ikke. Jeg får en fejlmeddelelse: Script: c:\.....\Administrator.vbs Linje: 4 Tegn: 1 Fejl: 0x800700C1 Kode: 800700C1 Kilde: (null) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Raaschou Besvaret March 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2021 9 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Se LK’s hjemmeside for workaround/geninstallation. Jeg har ikke det store held med at finde det ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 16, 2021 Rapporter Share Besvaret March 16, 2021 Den fejl siger mig ikke noget. Her må MikkelS hjælpe. mht LK så er det nok ca samme sted som du har hentet firmwaren https://www.lk.dk/privat/produkter/intelligente-systemer/ihc-intelligent-house-control/ opret en bruger her i højre hjørne (til mitLK). Log på og klik derefter på Download software. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Raaschou Besvaret March 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2021 Jeg tog den lange vej: Ny firmware, afinstallere java og LK, installere igen ... og så virker det. Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 16, 2021 Rapporter Share Besvaret March 16, 2021 4 timer siden, Søren Raaschou skrev: Tak for svaret Lars. Desværre virker det ikke. Jeg får en fejlmeddelelse: Script: c:\.....\Administrator.vbs Linje: 4 Tegn: 1 Fejl: 0x800700C1 Kode: 800700C1 Kilde: (null) Kører du det med de rettigheder der beder om? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Raaschou
Hej
Jeg har opgraderet firmware til v 2.7.220 og software til v 2.7.349 (begge nyeste versioner)
Jeg kan godt connecte til Visual og FirmwareLoader med USB med både ServiceView og Administrator ved med beskeden "Login via USB mislykkedes"
Er der én som kan hjælpe?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts