joac1675 Skrevet March 13, 2021 Rapporter Share Skrevet March 13, 2021 Hejsa Jeg har et problem med at koble op eksterne på en IHC visual 2 Burde have åbnet de krævede porte som jeg har vedlagt et billede af. Tp-link routeren er hovedrouteren det eneste der sidder foran er stofas konverter. Ifølge stofa er internets NAT sat til NAT44 Kan godt koble op via wifi på adressen. Nogle ide om hvad jeg evt har gjort forkert? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 15, 2021 Rapporter Share Besvaret March 15, 2021 Dit første billede viser IHC controlleren slutter på IP .182. Men din opsætning i routeren siger .160 og .3 Jeg tænker du måske har været ved at teste forskellige muligheder. Men du skal som minimum have samme adresse begge steder. Og så forstår jeg ikke helt dine porte opsætninger i routeren. De ser meget underlige ud?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 15, 2021 Rapporter Share Besvaret March 15, 2021 Ja eller også har man forsøgt sig med at give controlleren den offentlige IP adresse der ender på x.x.151.82 Og hvis du ændre IP indstillingerne i controlleren så husk den skal genstartes før de slår igennem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 joac1675 Besvaret March 18, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 18, 2021 Forsøger at koble eksternt ja på kundens offenlige ip Nogle ider? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 18, 2021 Rapporter Share Besvaret March 18, 2021 Det kunne være rart med et billede af IHC Controllerens netværks opsætninger. Og routerens lan og dhcp indstillinger. IHC controlleren skal dog ikke trække en IP, men have en fast reserveret (uden for det range som dhcp tildeles) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 22, 2021 Rapporter Share Besvaret March 22, 2021 Hvorfor streger du IP nummer over på billedet til højre? Det er krop umuligt at hjælpe dig, når du slører vigtige oplysninger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
joac1675
Hejsa
Jeg har et problem med at koble op eksterne på en IHC visual 2
Burde have åbnet de krævede porte som jeg har vedlagt et billede af.
Tp-link routeren er hovedrouteren det eneste der sidder foran er stofas konverter. Ifølge stofa er internets NAT sat til NAT44
Kan godt koble op via wifi på adressen.
Nogle ide om hvad jeg evt har gjort forkert?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts