Holme Skrevet March 5, 2021 Rapporter Share Skrevet March 5, 2021 Har problemer med websocket stopper. Jeg har prøvet at geninstallere app. ser ud til at være sket efter opdatering. Er der andre der oplever det samme? Eller nogle forslag til løsninger? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 5, 2021 Rapporter Share Besvaret March 5, 2021 21 minutter siden, Holme skrev: Har problemer med websocket stopper. Jeg har prøvet at geninstallere app. ser ud til at være sket efter opdatering. Er der andre der oplever det samme? Eller nogle forslag til løsninger? Ikke hos mig - hvilken browser etc? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Holme Besvaret March 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 5, 2021 Captain kører på en rpi 3b Browser er Chrome Havde en kortvarig succes ved at slå Sonos modul fra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 5, 2021 Rapporter Share Besvaret March 5, 2021 7 minutter siden, Holme skrev: Captain kører på en rpi 3b Browser er Chrome Havde en kortvarig succes ved at slå Sonos modul fra Hvad siger din browser console? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Holme Besvaret March 6, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 6, 2021 På 5.3.2021 at 10:28 , Mikkel Skovgaard skrev: Hvad siger din browser console? reconnecting-websocket.js?v=1.54:210 WebSocket connection to 'ws://192.168.1.111/ihcWS' failed: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 8, 2021 Rapporter Share Besvaret March 8, 2021 På 6.3.2021 at 20:44 , Holme skrev: reconnecting-websocket.js?v=1.54:210 WebSocket connection to 'ws://192.168.1.111/ihcWS' failed: har du prøvet andre browser og kører du http eller https? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Holme Besvaret March 10, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2021 Ja, også edge og Safari. Har noget homeassistant ihc integration kørende, og har samme udfordringer selvom jeg lukker det ned. Når den indlæser moduler fejler den også ved hue. Kan det være min hue bridge den er gal med? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 10, 2021 Rapporter Share Besvaret March 10, 2021 2 timer siden, Holme skrev: Ja, også edge og Safari. Har noget homeassistant ihc integration kørende, og har samme udfordringer selvom jeg lukker det ned. Når den indlæser moduler fejler den også ved hue. Kan det være min hue bridge den er gal med? Det lyder mærkeligt - smid evt. en privat besked herinde eller på facebook - så kan vi jo se på det med en teamviewer f.eks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts