Hop til indhold

Controller kører i sløjfe - fastlåst

Share

Recommended Posts

- ude af kontrol.Den lange version:I nat kl. 0120 kunne jeg konstatere, at der var noget galt med min IHC-controller. Der var en LED som ikke slukkede som den skulle.Controlleren skal køre udsugning på bestemte tidspunkter i omkring 10 minutter. Men den kørte bare i mere end 30 minutter.Jeg har en LED der viser om den kører, den var tændt al for lang tid.Da jeg forsøgte at overstyre den via betjeningstryk, kunne jeg ikke noget. Umiddelbart tror jeg at lyset virkede, det var tændt, men jeg må indrømme, at jeg ikke bemærkede det, jeg var blot fokuseret på, at min udsugning ikke gjorde, som den skulle.Tændte PC-en og gik via LAN ind på Serviceview her forsøgte jeg at slukke, men det eneste jeg opnåede, var at den tændte og slukkede; blinkede hurtigt, den var ikke til at slukke.Herefter gik jeg ind via LAN som Administrator, og GENSTARTEDE controlleren. Ventede, men kunne IKKE komme i kontakt med controlleren igen.Forsøgte herefter med direkte USB-forbindelse, men heller ikke her var der mulighed. Nu kunne lys IKKE styres, hverken tændes eller slukkes.Afbrød herefter 24V til controller i tavlen på controlleren, men først anden gang, hvor jeg havde strømmen afbrudt lidt længere, lykkedes det at komme i forbindelse med controlleren. Nu virkede det hele igen, og jeg kunne hente controllerprogrammet.Det blev en lidt længere aften end forudset:-)Hvad skete der?Nu virker alt som det skal.Kan en IHC-controller også få ”overflow”/få noget ”galt i halsen” ligesom en Windowscomputer?

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, jeg havde stort set samme oplevelse for et halvt år siden. Og det eneste jeg kunne finde ud af, var at det skulle være en bug fra kommunikation med tiddserveren. Den nye fw skulle afhjælpe dette, men det er så åbenbart ikke altid tilfældet :-(Kom forresten lige i tanke om, at jeg slog tidsserveren fra på min controller efter min oplevelse. Ved ikke om det er vejen frem, men jeg har da ikke oplevet noget fuck-ups siden da!mvh Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok