PerKrabbe Skrevet March 3, 2021 Rapporter Share Skrevet March 3, 2021 Hvordan gøres dette nemmest ? Downloade projektet... ja Indstille ip adresse,brugere mm via administrator... ja Følger alle links til wireless udstyr med i projektet, eller skal alt linkes fra nyt ? Andet man skal være særligt opmærksom på ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 3, 2021 Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 16 minutter siden, PerKrabbe skrev: Hvordan gøres dette nemmest ? Downloade projektet... ja Indstille ip adresse,brugere mm via administrator... ja Følger alle links til wireless udstyr med i projektet, eller skal alt linkes fra nyt ? Andet man skal være særligt opmærksom på ? Wireless skal linkes igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PerKrabbe Besvaret March 3, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 Tak... tænkte det nok... Er det korrekt at der skal bruges 2 forskellige versioner af IHC Visual, men at projektet er kombatibel op ad... ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 3, 2021 Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 Visual versionen afhænger af den FW der ligger i controlleren, du kan sagtens have en gammel FW i en 6.2 og bruge samme Visual program til både 6.1 og 6.2. Men opgradere du din 6.2 til seneste FW, skal du også bruge den rigtige Visual version, men det fremgår alt sammen på LKs hjemmeside. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 3, 2021 Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 Jeg forstår nok slet ikke HW6.1 til 6.2 - mig bekendt får du ikke noget bedre som du ikke kan klare med firmware opgradering fuskeri. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 3, 2021 Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg forstår nok slet ikke HW6.1 til 6.2 - mig bekendt får du ikke noget bedre som du ikke kan klare med firmware opgradering fuskeri. Vil skyde på pris. En 6.2 kan erhverves noget billigere end en V3. 6.2 har mere ram og potentielt mere stabil end 6.1. Men ellers er det ligegyldigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PerKrabbe Besvaret March 3, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg forstår nok slet ikke HW6.1 til 6.2 - mig bekendt får du ikke noget bedre som du ikke kan klare med firmware opgradering fuskeri. Jeg har en gammel HW6.1 fra 2007 der er ved at være træt... Så har købt en ubrugt HW6.2 jeg vil anvende i stedet... Alt er lavet med wireless... Så jeg skal lige have tid og mod til at gå igang, da jeg skal have adgang til alle lampeudtag og tryk... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 3, 2021 Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 En Hw6.1 bliver ikke mere eller mindre “træt” end en hw6.2 med mindre du har et MEGET stort projekt (over 7MB) og du anvender en masse timere og eller temperatur sensorer. Så hvis det primært er wireless og diverse almindelige i/o vil du nok ikke opleve forskel. Det skulle da lige være det med adgang JAVA, hvis vi holder os til hvad man kan standard med en hw6.1 vs en hw6.2. Men en opgraderet hw6.1 vil kunne det samme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PerKrabbe
Hvordan gøres dette nemmest ?
Downloade projektet... ja
Indstille ip adresse,brugere mm via administrator... ja
Følger alle links til wireless udstyr med i projektet, eller skal alt linkes fra nyt ?
Andet man skal være særligt opmærksom på ?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts