Lofterpalle Skrevet February 28, 2021 Rapporter Share Skrevet February 28, 2021 Hej Jeg har haft afmonteret mit statustryk i begge ender og jeg kan slet ikke huske hvilke farver der passer nu. Er der en venlig sjæl der lige kan bekræfte at jeg har monteret farverne korrekt på mit statustryk? Jeg er i tvivl hvor den sorte og blå skal monteres, den ene terminal står der ikke 0V og den anden er der en streg forneden. Se foto. Statustryk_Farver.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 28, 2021 Rapporter Share Besvaret February 28, 2021 Hvis du har haft begge ender afmonteret uden at dokumentere monteringen, så er du blevet en erfaring rigere. Det er dog ingen katastrofe. Du skal "bare" i Visual, tænker ikke du har skriftlig dokumentation over anlægget, , her finder du dit statustryk i venstre side, og dermed også de anvendte ind og udgange. Her monterer du dine ledninger som dokumenteret fra LK. Klemmen med T er til 0v Du skal kun bruge 9 ledninger på statustrykket, tænker den blå er i overskud, men det ved 100% du når har kontrolleret monteringen af dine ind- og output moduler i tavlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lofterpalle
Hej
Jeg har haft afmonteret mit statustryk i begge ender og jeg kan slet ikke huske hvilke farver der passer nu.
Er der en venlig sjæl der lige kan bekræfte at jeg har monteret farverne korrekt på mit statustryk?
Jeg er i tvivl hvor den sorte og blå skal monteres, den ene terminal står der ikke 0V og den anden er der en streg forneden.
Se foto.
Statustryk_Farver.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts