Marco9 Skrevet February 27, 2021 Rapporter Share Skrevet February 27, 2021 Hej er det muligt at få mine wireless dimmer lampeudtage, som er programmeret med fb 1.2.03.d til at virke sammen med alarm fb 6.2.01 og blinke ved alarm. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor udgangen skal føres til på fb 1.2.03.d Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 28, 2021 Rapporter Share Besvaret February 28, 2021 Du skal føre "Scenarie tænd" og "Scenarie sluk" fra 6.2.01 direkte over på din dæmper. Marco9 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Marco9 Besvaret February 28, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 28, 2021 Hej Henning Tak for hurtigt svar. Det giver mening, især når jeg opgraderer min fb 6.2.01 til fb 6.2.01.h... Så er der nemlig scenarie mulighed. Det prøver jeg lige af...:-) 6 timer siden, Henning Pedersen skrev: Du skal føre "Scenarie tænd" og "Scenarie sluk" fra 6.2.01 direkte over på din dæmper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Marco9
Hej
er det muligt at få mine wireless dimmer lampeudtage, som er programmeret med fb 1.2.03.d til at virke sammen med alarm fb 6.2.01 og blinke ved alarm.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor udgangen skal føres til på fb 1.2.03.d
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts