Thomas Struck Skrevet February 27, 2021 Rapporter Share Skrevet February 27, 2021 Hejsa er ny til IHC har en brugt ihc controller version 2 som jeg gerne ville have firmware opdateret men ved ikke om det er HW 6.2 eller HW 6.1 så ville login på administrator med USB men for slet ikke lov til at skrive noget i feltet kodeord.. ville også prøve med Mikkels IHCStarter.. men har ikke ip på controlleren nogle ide til hvad jeg kan prøve.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret February 27, 2021 Rapporter Share Besvaret February 27, 2021 2 timer siden, Thomas Struck skrev: Hejsa er ny til IHC har en brugt ihc controller version 2 som jeg gerne ville have firmware opdateret men ved ikke om det er HW 6.2 eller HW 6.1 så ville login på administrator med USB men for slet ikke lov til at skrive noget i feltet kodeord.. ville også prøve med Mikkels IHCStarter.. men har ikke ip på controlleren nogle ide til hvad jeg kan prøve.. Min kan også bruge usb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Struck Besvaret March 2, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 2, 2021 On 2/27/2021 at 11:12 PM, Mikkel Skovgaard said: Min kan også bruge usb ja men har ikke ip på en.. prøvede med et consol kabel og putty men for ingen info den vej sker der noget ved at opdatere firmware fra 6.2 på hw 6.1 og omvend eller nogen anden ide til at se dens ip? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 2, 2021 Rapporter Share Besvaret March 2, 2021 Du skal ikke bruge ip når du bruger usb, der skriver du bare usb i adressefeltet. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Struck Besvaret March 2, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 2, 2021 ahh kom ind.. den sriver den har firmware 2.7.132 er det så hw 6.1 eller kan man ikke sige det ud fra det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 3, 2021 Rapporter Share Besvaret March 3, 2021 Hvis du vælger "Administrator" når du kommer på, så kan du både se software og hardware version. Ud for hardware står der 6.1 eller 6.2. Hvis du har købet den helt gamle v2 controller uden viewer, ved jeg ikke hvad den skriver. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Struck
Hejsa er ny til IHC
har en brugt ihc controller version 2
som jeg gerne ville have firmware opdateret men ved ikke om det er HW 6.2 eller HW 6.1
så ville login på administrator med USB men for slet ikke lov til at skrive noget i feltet kodeord..
ville også prøve med Mikkels IHCStarter.. men har ikke ip på controlleren
nogle ide til hvad jeg kan prøve..
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts