Hop til indhold
  • 0

Programmering af IHC Wireless 250 W UNIdim

Jens Ostenfeld
 Share

Spørgsmål

HejJeg bliver pludselig meget nervøs...kan ovenstående dimmere, som er placeret "nedenunder" tavlen i 1M dåser virke som torch lysdæmper på følgende måde:Svagstrømstrykket har 4 slutte med flg ønsket funktionalitet:Øverst tv: Kort tryk: lyset tænder på 100% (uanset niveau det var på før det blev slukket. Holde slutte inde: Dæmper lyset. Kort tryk: Lyset slukkerØverst th: Tilsvarende øverst th, men for anden lysgruppe.Nederst tv: Tænd/sluk for stikkontakt.Nederst th: Sluk for alt (de to lysgrupper og stikkontakten)Hvilket "produkt" skal anvendes for 250w dimmeren (jeg synes IKKE, at der er produkter med en torch indgang, ER DET ET PROBLEM? skal jeg anvende 2-taster for at anvende dimmeren? - og hvilke funktionsblok skal anvendes?.vis filen er vedlagt.Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er uerfaren i dette her.mvh Jens [file name=Projekt_28_03_09.vis size=61602]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Projekt_28_03_09.vis[/file]

Projekt_28_03_09.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg kan ikke umiddelbart finde et Wireless Produkt, som hedder Dimmer Tourch. Har du et nummer på den wireless Dimmer Tourch, som du refererer til (f.eks 1.2.x.x ?).De eneste wireless dimmer-produkter, som jeg umiddelbart kan finde er:1) Universal Dimmer; det er den jeg har forsøgt at anvende, men ikke kan få til at virke - måske fordi jeg ikke forstår hvordan den skal opsættes2) Lampeudtag dimmer3) Mobil stikkontaktTil orientering kører jeg ver. 2.6.Hvem kan hjælpe?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Der er også et kombi produkt i rev 2.6, men dette produkt har heller ingen tourch indgang. Iøvrigt mener jeg, at dette produkt er en dimmer, hvor der også er 4 slutte på - og det er der ikke på mine 250w UNI dimmere (der er kun programerings knapper som man kan trykke på med en spids genstand).Er der ikke nogen, der har mulighed for at åbne den øverste .vis fil og se, om det er korrekt det der er lavet under "soveværelse" og evt. indikere om den valgte funktionsblok og produktet er rigtigt sat op?Håber, at der er nogen, der kan knække den, for jeg er helt på spanden.Venligst, Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

du kan ikke se dimmere virke i realtime simulering, desværre..du er nødtil at stole på det..edit..du får lige den version, hvor sluk er sat til 0%.. [file name=wireless_dimmer-d6d969b0890abc78c2be7ce1883f61c4.zip size=9642]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/wireless_dimmer-d6d969b0890abc78c2be7ce1883f61c4.zip[/file]

wireless_dimmer-d6d969b0890abc78c2be7ce1883f61c4.zip

Link til kommentar
Del på andre sites