dennis@haslund.eu Skrevet February 21, 2021 Rapporter Share Skrevet February 21, 2021 Hej Jeg vil gerne lave en automatisering i Home Assistent som tænder en eller flere af mine udgange i mit IHC system. Under "automatiseringer" kan jeg godt finde mine IHC entiteter under "udløsere" men jeg kan ikke finde dem under "Handlinger" så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre Når jeg kigger under min liste med entiteter kan jeg se at der står "skrivebeskyttet" udfor alle mine IHC entiteter men ved ikke om det har nogen betydning ?? Håber der er en af jer som skal hjælpe og jeg uddyber selvfølgelig gerne hvis det er Hilsen Dennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 22, 2021 Rapporter Share Besvaret February 22, 2021 Jeg kan ikke hjælpe med HA, men var det ikke nemmere at lave det direkte i IHC, og så bare aktivere en simpel indgang fra HA. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dennis@haslund.eu Besvaret February 22, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2021 Hej Jo måske men - Det er fordi jeg har en Zigbee sensor og når den bliver aktiveret skal der tænde en udgang over i min IHC styring Jeg har læst man burde kunne sende en puls via HA men jeg kan ikke lige få det til at virke Dennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dennis@haslund.eu Besvaret February 22, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2021 Hej Henning Jeg har fået knækket koden :-) Men tak for du svarede Dennis Henning Pedersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
dennis@haslund.eu
Hej
Jeg vil gerne lave en automatisering i Home Assistent som tænder en eller flere af mine udgange i mit IHC system.
Under "automatiseringer" kan jeg godt finde mine IHC entiteter under "udløsere" men jeg kan ikke finde dem under "Handlinger" så
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre
Når jeg kigger under min liste med entiteter kan jeg se at der står "skrivebeskyttet" udfor alle mine IHC entiteter men
ved ikke om det har nogen betydning ??
Håber der er en af jer som skal hjælpe og jeg uddyber selvfølgelig gerne hvis det er
Hilsen Dennis
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts