Sean the Sheep Skrevet February 11, 2021 Rapporter Share Skrevet February 11, 2021 Hej eksperter, jeg vil gerne lave et tryk, der starter en scenarie der: Slukker lampe A, B og C om 3 minuter Tænder Lampe D og E nu og slukker dem om 3 minuter Hvis det gør en forskel kører B og C på en Dimmer2 Jeg tror ikke det er svært, men jeg kan ikke hitte ud af det..... mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 11, 2021 Rapporter Share Besvaret February 11, 2021 Du har helt ret, der er ikke svært. Du kan f.eks. bruge 1.4.02 fra Visual 3. Her fører du dit signal ind på "tænd" Lampe D & E forbindes fra scenarie udgang "Scenarie tænd" med det niveau de skal tænde på, alle 5 lamper forbindes til scenarie udgang "Scenarie sluk" med 0 eller Off. Timeren indstilles til den ønskede tid. God fornøjelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sean the Sheep Besvaret February 12, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2021 Hej Henning, tak for svar. Det var jo ret simpelt kan jeg godt se... Jeg endte med bare at bruge 1.1.01.e med "tænd med timer" og scenarie tænd og sluk. mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 12, 2021 Rapporter Share Besvaret February 12, 2021 Velbekomme, det er jo lidt af det smarte ved IHC, at der ofte er flere veje til det rigtige resultat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sean the Sheep
Hej eksperter,
jeg vil gerne lave et tryk, der starter en scenarie der:
Slukker lampe A, B og C om 3 minuter
Tænder Lampe D og E nu og slukker dem om 3 minuter
Hvis det gør en forskel kører B og C på en Dimmer2
Jeg tror ikke det er svært, men jeg kan ikke hitte ud af det.....
mvh
Søren
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts