Thomas Nielsen1354922249 Skrevet March 25, 2009 Rapporter Share Skrevet March 25, 2009 HejJeg kan ikke åbne de funktionsblokke jeg har fundet på lk`s hjemmeside.Jeg er ikke sikker på jeg gør det rigtig, er der nogen der kan fortælle den rigtige procedure.Jeg bruger Ihc visual 2. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret March 26, 2009 Rapporter Share Besvaret March 26, 2009 Hej Oliver velkommen til..Når jeg går ind på Lk´s hjemmeside og vælger El fagbanchen -> Elektrikere -> Hjælpeprogrammer -> IHC software -> IHC Control – Visual 2..Er der ikke nogle FunktionsBlokke man kan downloade.. Hvis du har downloade FunktionsBlokkene der ligger under IHC Control – Visual 1. og prøver at installer den.Når du har Visual 2 på din computer vil det ikke kunne lade sig gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Nielsen1354922249
HejJeg kan ikke åbne de funktionsblokke jeg har fundet på lk`s hjemmeside.Jeg er ikke sikker på jeg gør det rigtig, er der nogen der kan fortælle den rigtige procedure.Jeg bruger Ihc visual 2.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts