BBBülow Skrevet February 7, 2021 Rapporter Share Skrevet February 7, 2021 Jeg har midstet forbindelsen til min controller IHC Visual Controller 3.0 . kan ik styre mit lys, har prøvet at genstarte controlleren . usb kan heller ik komme i kontakt med den. den grønne lysdiode lyser konstant . nogen der kan hjælpe?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peder Besvaret February 7, 2021 Rapporter Share Besvaret February 7, 2021 Du skal firmware opdatere controlleren til den nyeste .Det kan godt lade sig gøre hvis du starter programmet op og har slukket for controlleren, og tænder for controllerne imens du er i gang med firmware opdatering .Det virkede på min controller (fik dog hjælp af LK det var i juni 2018 og controlleren virker stadigvæk ) .Hvis ikke det virker er det nok en ny controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BBBülow Besvaret February 7, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2021 Udfordringen ligger i at jeg ik kan få kontakt til controlleren !? Så har ik mulighed for at opdater den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret February 7, 2021 Rapporter Share Besvaret February 7, 2021 Kan du huske firmware versionn på controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BBBülow Besvaret February 7, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2021 Hej nej kan ik huske det men ved den er blevet opdateret i 2019? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret February 7, 2021 Rapporter Share Besvaret February 7, 2021 Firmware skal være 03.03.33 eller nyere. Al firmware før denne version har en svaghed, som gør, at controlleren kan komme i en tilstand, hvor den er umulig at få kontakt til. Hvis det er sket, skal den ombyttes. Spørg LK eller hvor du købte den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BBBülow Besvaret February 7, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2021 hej tak for svar kontakter dem i morgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
BBBülow
Jeg har midstet forbindelsen til min controller IHC Visual Controller 3.0 . kan ik styre mit lys, har prøvet at genstarte controlleren . usb kan heller ik komme i kontakt med den. den grønne lysdiode lyser konstant . nogen der kan hjælpe??
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts