Lars C Skrevet February 4, 2021 Rapporter Share Skrevet February 4, 2021 Hej Ejvind (eller andre der arbejder med Homebridge eller Hoobs) Jeg er ved at teste Homebridge og Hoobs, men kan ikke rigtig få adgang til min IHC Controller 3. Er der der nogen der kan vise hvordan Homebridge eller Hoobs opsættes (evt. via Mqtt) så jeg kan få adgang til lys m.v. i min IHC Controller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret February 4, 2021 Rapporter Share Besvaret February 4, 2021 Hvorfor laver du 2 identiske indlæg? - se anden tråd her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars C Besvaret February 4, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2021 Hej Ejvind Ja - jeg er godt klar over det, men jeg var meget i tvivl om mit første indlæg kom i gennem hjemmesiden. Jeg kunne ikke se, at første indlæg blev vist som et nyt indlæg, derfor skrev jeg igen. #2 indlæg kom derimod fint igennem og blev vist på forsiden som nyt indlæg på sitet. Beklager hvis det kom skævt ind. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars C
Hej Ejvind
(eller andre der arbejder med Homebridge eller Hoobs)
Jeg er ved at teste Homebridge og Hoobs, men kan ikke rigtig få adgang til min IHC Controller 3.
Er der der nogen der kan vise hvordan Homebridge eller Hoobs opsættes (evt. via Mqtt) så jeg kan få adgang til lys m.v. i min IHC Controller?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts