Hop til indhold

Extern lydgiver indendørs?

Recommended Posts

Hej,Jeg har opsat nogle røgalarmer til mit ihc anlæg,og mangler så en eller anden form for lydgiver.Men jeg syntes ikke at det virker så smart med de FUGA lydgivere.Jeg tænkte på om man kunne bruge den externe lydgiver til Alarm til formålet? også bare montere den indendørs?Tror i det ville virke lidt voldsomt eller?Frederik

Link til kommentar
Del på andre sites

thomasbl skrev:

fuga lydgiver leverer 100dB.. er det ikke nok..en udendørs er bare mere tæt, og ligger som regel på 100dB
Nu er det nærmere fordi jeg ikke syntes fuga'erne ser specielt pæne ud og jeg ved ikke lige hvor jeg skal sætte dem.Den anden kan jeg bare sætte hen over min tavle.Hvor mange dbA er en alm. røgalarm?Frederik
Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan jo godt have flere fuga lydgivere... Nu har jeg også tyverialarm så jeg har placeret tre fuga lydgivere. En på hver etage og en ved tv'et (Hvis de render med tv'et bliver det med blødende ører (hvis de ikke har høreværn :unsure: ))Ved røgalarm udsender de 80 dB og alt lyset tænder - IKKE BLINKE! Dels er det farligt og forvirrende i et røgfyldt lokale, og dels er det forebeholdt tyveri-/overfaldsalarm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok