Sivasli_ Skrevet January 30, 2021 Rapporter Share Skrevet January 30, 2021 Hej alle Jeg har et oldgammelt system fortsat og skal have hjælp til at koble en dimmer til stuen. Hvilken funktion skal det være? Nede på min tavle kan jeg se 3 dimmere men aner ikke hvordan jeg aktiverer disse ved programmering nogen der har kendskab? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 1, 2021 Rapporter Share Besvaret February 1, 2021 På 30.1.2021 at 23:33 , Sivasli_ skrev: Hej alle Jeg har et oldgammelt system fortsat og skal have hjælp til at koble en dimmer til stuen. Hvilken funktion skal det være? Nede på min tavle kan jeg se 3 dimmere men aner ikke hvordan jeg aktiverer disse ved programmering nogen der har kendskab? Se på dimmerne hvordan de styres. Typisk er det med en 230V trykledning fra et output 230. Det tryk som skal styre dimmeren skal programmeres som en trykstreng med en følg funktion til en udgang. F.eks. FolU001. Se side 89 i manualen https://www.lk.dk/globalassets/pdf/pdf-support/ihc104dk.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sivasli_
Hej alle
Jeg har et oldgammelt system fortsat og skal have hjælp til at koble en dimmer til stuen. Hvilken funktion skal det være? Nede på min tavle kan jeg se 3 dimmere men aner ikke hvordan jeg aktiverer disse ved programmering
nogen der har kendskab?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts