spooknik Skrevet January 29, 2021 Rapporter Share Skrevet January 29, 2021 Hej alle sammen Ja har en output-modul 1-10 V op i mit tekniske rum mens hele IHC-systemet er i garagen. Jeg vil gerne tilslutte mere output-modul 1-10 V. Kan de køres i serie, eller skal jeg trække nyt kabel til hvert nye modul? Tak & god weekend Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 29, 2021 Rapporter Share Besvaret January 29, 2021 Umiddelbart ikke. Men så alligevel. Du kan da prøve at tilslutte Den “grønne” til 11-18 istedet for Data, med mindre du vil have output model 2 til at virke nøjagtig som det første modul. https://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98056_03.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 spooknik Besvaret January 29, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 29, 2021 46 minutes ago, Lars Jacobsen said: Umiddelbart ikke. Men så alligevel. Du kan da prøve at tilslutte Den “grønne” til 11-18 istedet for Data, med mindre du vil have output model 2 til at virke nøjagtig som det første modul. https://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98056_03.pdf Tak for svaret. Jeg kiggede på vejledningen igen og fandt dette. Jeg tror, det er, hvad man skal bruge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 29, 2021 Rapporter Share Besvaret January 29, 2021 Ved nærlæsning: Citat Modulet modtager et 16-bit signal fra datalinien, men anvender kun de 8 første eller de 8 sidste bit. Benyttes klemmen “Data” bruges de første 8 bit og anvendes klemmen “11-18” bruges de sidste 8 bit. Ved brug af klemmen mærket ↓ sendes hele signalet videre til andre 1-10 V moduler. Dette kan f.eks benyttes i forbindelse med 3-fasede lysstyringer. Så hvis du vil benytte dem seperat, skal du sløjfer fra ↓ udgangen og til “11-18” indgangen. spooknik 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 spooknik Besvaret January 29, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 29, 2021 4 minutes ago, Lars Jacobsen said: Ved nærlæsning: Så hvis du vil benytte dem seperat, skal du sløjfer fra ↓ udgangen og til “11-18” indgangen. Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
spooknik
Hej alle sammen
Ja har en output-modul 1-10 V op i mit tekniske rum mens hele IHC-systemet er i garagen. Jeg vil gerne tilslutte mere output-modul 1-10 V. Kan de køres i serie, eller skal jeg trække nyt kabel til hvert nye modul?
Tak & god weekend
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts