Hop til indhold
  • 0

Problemer med alm. PIR & så B&O fjernbetj.

Christian Hansen
 Share

Spørgsmål

Hej..Problem 1)Jeg kan simpelthen ikke få en ganske normal pirføler til at virke som 1-polet afbryder på et toilet.Bruger følgende programmering i Visual:1.4.01.c "Lys styret af PIR med mulighed for ur, skumringsfunktion og konstantlys" ..Den røde diode i sensoren lyser ved den mindste bevælgese og kan da også få den til at virke, hvis jeg tvangstyre den over "serviceview". Den får 0 og 24 volt, og så en tændledning til indgangsmodulet, som der står på tegningen, som medfølger.Problem 2)Nogen der har forstand på at programmere en B&O fjernbetjening?? Det er en Beo4, hedder den vist.Kan umiddelbart ikke få det til at fungere optimalt :)Der er 5 Ir sensorer i huset, og skal have brugt alle 9 funktioner på fjernbetjeningen, som så skal være ens funktioner, der skal kunne ske på alle IR modtagerne.. På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Kan sige så meget at jeg pt. har fået de 5 IR modtagere til at køre i serie, men det store problem er nu at få de forskellige tændinger til at køre over dæmp, da alle har dæmp.Lige pt. virker de alle kun som 1polet afbr... så hvis nogen kan sige hvordan man får flere tændinger styret af dimmere, til at fungerer med en B&O fjernbetjening, så vil jeg være taknemmelig :)

Link til kommentar
Del på andre sites