Jeg har noget udendørslys koblet på en LED Dimmer 2 kanal. Alt virker ok, men kanal 1 opfører sig underligt. Jeg bruger en standard "1.4.03.a aften lys" program, hvor "Højt Niveau" er 61% og "Lavt Niveau" er 1%, men i realiteten bytter den rund på de to. Dvs Pir aktivitet får lyset til at gå til 1% og ved timer udløb går den på 61%! WTF?
Lamperne og programmet på kanal 2 er helt det samme, blot med andre lamper. Her virker det som det skal.
Er der andre som oplever noget lignende? Jeg bruger nyeste version af Visual, FW og LED FW osv...
Spørgsmål
thk
Jeg har noget udendørslys koblet på en LED Dimmer 2 kanal.
Alt virker ok, men kanal 1 opfører sig underligt.Jeg bruger en standard "1.4.03.a aften lys" program, hvor "Højt Niveau" er 61% og "Lavt Niveau" er 1%, men i realiteten bytter den rund på de to. Dvs Pir aktivitet får lyset til at gå til 1% og ved timer udløb går den på 61%! WTF?Lamperne og programmet på kanal 2 er helt det samme, blot med andre lamper. Her virker det som det skal.Er der andre som oplever noget lignende? Jeg bruger nyeste version af Visual, FW og LED FW osv...
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts