Begge står i "Alarm = On" - og de registrerer ikke temperaturen korrekt.
- jeg har med en føntørrer prøvet at varme på virke dem (for at se om temp, siger) - men intet sker.
Den ene stor fast på 26,5 og den anden på 0,00
Det skal siges at det hus vi har overtaget var stort set alle "konfigurationer" ikke korrekt, - så følere i et rum ikke matchet det som den hed i "IHC anlægger"
- alt dette har jeg nu fundet ud at og kodet ind (så føler, og rum passer sammen) - men disse 2 kan jeg ikke få til at "virke"
Jeg kan se at alle dem/de rum der virker står ALARM = off - så jeg tænker der er noget galt siden de 2 som driller står i ALARM = ON
Nogen gode råd til hvorfor ALARM = ON og forslag til løsning ?
Spørgsmål
MSJ
Hej I super gode IHC user..
Jeg har 2 rumfølere der "driller
Begge står i "Alarm = On" - og de registrerer ikke temperaturen korrekt.
- jeg har med en føntørrer prøvet at varme på virke dem (for at se om temp, siger) - men intet sker.
Den ene stor fast på 26,5 og den anden på 0,00
Det skal siges at det hus vi har overtaget var stort set alle "konfigurationer" ikke korrekt, - så følere i et rum ikke matchet det som den hed i "IHC anlægger"
- alt dette har jeg nu fundet ud at og kodet ind (så føler, og rum passer sammen) - men disse 2 kan jeg ikke få til at "virke"
Jeg kan se at alle dem/de rum der virker står ALARM = off - så jeg tænker der er noget galt siden de 2 som driller står i ALARM = ON
Nogen gode råd til hvorfor ALARM = ON og forslag til løsning ?
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts