Klaus M. Skrevet January 7, 2021 Rapporter Share Skrevet January 7, 2021 SOLGT - Wireless Controller med Viewer 2, kan styres fra telefon. HW 6.2 SOLGT - 24V Strømforsyning SOLGT - Antenne + ledninger til controller, 1088007396 SOLGT - 16 kanal input tavle modul, 1088004221 - IHC Wireless mobil stikkontakt med 250W lysdæmper, 1028000599 - 4 kanal wireless input, 1092000143 - WIreless fuga dæmper, 1017046771 Kom med bud på det i mangler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
EjvindHald Besvaret December 13, 2021 Rapporter Share Besvaret December 13, 2021 Hej Har du solgt dit input modul? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus M. Besvaret December 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2021 8 minutter siden, EjvindHald skrev: Hej Har du solgt dit input modul? Det skal jeg da lige se efter. Kan ikke huske hvor meget af det der er solgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus M. Besvaret December 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2021 17 minutter siden, EjvindHald skrev: Hej Har du solgt dit input modul? Den har jeg stadig. Aldrig været brugt. Var det noget du kunne bruge, Ejvind? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
EjvindHald Besvaret December 13, 2021 Rapporter Share Besvaret December 13, 2021 Jep, hvad er prisen og hvor bor du? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus M. Besvaret December 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2021 Lige nu, EjvindHald skrev: Jep, hvad er prisen og hvor bor du? Jeg bor i det mørke Jylland, 7700 Thisted :-) Jeg kan sagtens sende den til dig. Kan se et ny tilsvarende ligger i ca 500 kr. Hvad vil dit bud være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
EjvindHald Besvaret December 14, 2021 Rapporter Share Besvaret December 14, 2021 Jeg sender dig en privat besked. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tore Bergvill Besvaret January 1, 2022 Rapporter Share Besvaret January 1, 2022 Hei Klaus, jeg er interessert i å kjøpe din controller og wireless inputmodul Jeg har sendt deg en privat beskjed, er utstyret fortsatt til salgs? Vennlig hilsen Tore Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus M. Besvaret January 1, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2022 12 timer siden, Tore Bergvill skrev: Hei Klaus, jeg er interessert i å kjøpe din controller og wireless inputmodul Jeg har sendt deg en privat beskjed, er utstyret fortsatt til salgs? Vennlig hilsen Tore Hej. Controller er desværre solgt. Jeg har opdateret første indlæg. Jeg har stadig wireless inputmodul. Har det interesse? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts