Peter Friis1354922272 Skrevet January 3, 2021 Rapporter Share Skrevet January 3, 2021 Er der nogen der har oplevet et dødt lan modul på V3? jeg kan ikke komme i forbindelse med controller på ip. det har virket indtil en genstart af controller i forbindelse med upload af program. kørte på nyeste fw inden. følgende forsøgt: skift kabel skift port i switch ændret ip uploadet reset fw sat ip gen uploadet tomt program downgradet fw upgrade til seneneste fw uploadet progran igen og linketr alle wireless enheder.. på intet tidspunkt har det været muligt at pinge controlller på lan.. nogen forslag?? controller er fra 2017/34 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 3, 2021 Rapporter Share Besvaret January 3, 2021 Er der ingen dioder som lyser? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Friis1354922272 Besvaret January 3, 2021 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2021 Der er lys i link lamperne, og et blink her 4. sekund. men der kommer ikke noget trafik igennem overhovedet. jeg har prøvet med pc direkte med krydset kabel, her modtager jeg også 0 pakker fra controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 3, 2021 Rapporter Share Besvaret January 3, 2021 Tror ikke det virker med krydset kabel. Har du en router hvor du evt kan se den er på lokal nettet? Ellers skal du nok ind i den med USB og tjekke at netværks (IP) og subnet står korrekt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Friis1354922272
Er der nogen der har oplevet et dødt lan modul på V3?
jeg kan ikke komme i forbindelse med controller på ip.
det har virket indtil en genstart af controller i forbindelse med upload af program.
kørte på nyeste fw inden.
følgende forsøgt:
skift kabel
skift port i switch
ændret ip
uploadet reset fw
sat ip gen
uploadet tomt program
downgradet fw
upgrade til seneneste fw
uploadet progran igen og linketr alle wireless enheder..
på intet tidspunkt har det været muligt at pinge controlller på lan..
nogen forslag??
controller er fra 2017/34
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts