Gert Kjerslev Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hej,Jeg så ved et tilfælde en trådløs skinne i en brochure på elsparefonden.dk. Er der nogen der kender til den trådløse skinne der vises her i. Kan den evnt. bruges med IHC-wireless? http://www.elsparefonden.dk/publikationer/brochurer/elspareskinner Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 13, 2007 Rapporter Share Besvaret November 13, 2007 de skriver det er en åben standard, men man skal kode IHC wireless.så hvis skinnen kan kodes til et bestemt signal så kan den.men de er ret sparsomme med oplysninger.ellers kunne man bruge en wireless stikkontakt og en fem stikdåse, måske en fjernbetjening til. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2007 ja, det er ret sparsomt med informationen. Jeg har også selv tænkt på en løsning med en wireless stikkontakt og en fem stikdåse.. men det er ikke så fleksibel en løsning. En stikdåse med \"indbygget wireless\" ville være fint Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 man kan købe nogle fjernbetjente lamper i bilka, der kan man kode fjernbetjeningen til andre, den er også \"åben\".jeg er lidt bange for at LK ikke har \"åbnet\" for mulgiheden, men omvendt kunne det godt virke.med den smule info elspare fonden giver, er man vist nødtil at købe en og afprøve det.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 Jeg har monteret en kombienhed i en 5-stikdåse. Jeg havde en USB-styret stikdåse min PC ikke kunne forenes med og der var plads nok til kombienheden. Det virker fint.Den er også god når man skal checke rækkevidden og placere antennen bedst.Det er måske en lidt kostbar kombination - men det virker! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2007 har du et link på \"kombienheden\"? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret November 15, 2007 Rapporter Share Besvaret November 15, 2007 prøv at gå på:http://www1.lk.dk/katalog.jhtmlog søg efter: 505 D 5503god fornøjelse. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret November 15, 2007 Rapporter Share Besvaret November 15, 2007 Hej DennisDen skal vi da have sat i produktion gud ved hvad Demko vil sige til denHvad bruger du en helt nøjaktigt og \"roligt\" til ??MHVAllanIBISystem.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret November 15, 2007 Rapporter Share Besvaret November 15, 2007 Jeg har fået min samlet i Rusland, og der er et \"D\"-mærke på den Den er faktisk meget god til stille og roligt at checke om controlleren kan få \"fat\" i den! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret November 16, 2007 Rapporter Share Besvaret November 16, 2007 Hej DennisLOL, nej hvad bruger du den til af rent \"strømbesparende\" løsninger.jeg mener man kan jo ikke bare sende et \"slukalt\" til f.eks kontoret der er fyldt med PCér mm, da de som regl ikke er glade for sådant et \"strømsvigt\"Nu er det snart tid til at få gang i \"juletræstimeren\" Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts