PeterAarhus Skrevet December 30, 2020 Rapporter Share Skrevet December 30, 2020 Hej jeg vil gerne forsinke at min pir tænde rudelyset i ca 30 min fx Nogen gode forslag til en totalt amatør PS taps,, den forstod jeg ikke så valgte tilfældigt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 30, 2020 Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Ikke forstået - PIR anvendes normalt til at tænde lyset når du selv, din familie eller gæster ankommer til adressen, hvorfor vil du forsinke det signal med 30 minutter. Kan du give en bedre beskrivelse ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PeterAarhus Besvaret December 30, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Hej Henning. Ja hvor dum kan man være, jeg mente naturligvis skumringsrelæet der sidder lidt mørkt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 31, 2020 Rapporter Share Besvaret December 31, 2020 Til forsinkelse af dit skumrings signal kan du bruge "4.1.03 forsinket tiltræk/frafald", du kan også vælge at bruge en Ur blok som kan afgrænse eller begrænse lyset. Til dit udvendige lys vil jeg anbefale at du, under download, henter min funktionsblok, "Udvendigt lys V2", der får langt flere muligheder end det du bruger i dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PeterAarhus Besvaret December 31, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2020 Tak Henning, den ser fin ud, mit næste dumme spørgsmål, når jeg har downloadet hvordan sætter jeg den ind i min indstallation. Vh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PeterAarhus Besvaret December 31, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2020 Hej Henning sorry fandt udaf det, da jeg læste beklager godt nytår Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 31, 2020 Rapporter Share Besvaret December 31, 2020 Godt du fandt ud af det, også godt nytår herfra. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PeterAarhus
Hej
jeg vil gerne forsinke at min pir tænde rudelyset i ca 30 min fx
Nogen gode forslag til en totalt amatør
PS taps,, den forstod jeg ikke så valgte tilfældigt
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts