ChrisR Skrevet December 27, 2020 Rapporter Share Skrevet December 27, 2020 Hej Alle Jeg har et problem ved ny-kodning af gammel IHC Therm installation til Visual 2. Alle mine tryk og funktion virker undtaget et. Jeg har en udgang til udendørs lys der ikke virker korrekt. Hvis det er tændt og jeg bruger simpel kip slukker det i 0,5sek og tænder igen. Hvis det er slukket, er det den anden vej rundt. Jeg kan dog tvangs tænde og slukke ved tænd alt og sluk alt funktionen. Nogen der ved hvad problemet kan være? Må være kodening da det virker ved tænd/sluk alt funktionen. Med venlig hilsen Chris Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ChrisR Besvaret December 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2020 Fejlen er fundet. Fejl 40... Ur funktionsblok var sat til forkert tidspunkt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ChrisR
Hej Alle
Jeg har et problem ved ny-kodning af gammel IHC Therm installation til Visual 2.
Alle mine tryk og funktion virker undtaget et.
Jeg har en udgang til udendørs lys der ikke virker korrekt.
Hvis det er tændt og jeg bruger simpel kip slukker det i 0,5sek og tænder igen.
Hvis det er slukket, er det den anden vej rundt.
Jeg kan dog tvangs tænde og slukke ved tænd alt og sluk alt funktionen.
Nogen der ved hvad problemet kan være?
Må være kodening da det virker ved tænd/sluk alt funktionen.
Med venlig hilsen
Chris
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts