HFW Skrevet December 25, 2020 Rapporter Share Skrevet December 25, 2020 Hej nogen som kan komme med en kort guide til at hjælpe mig i gang med at køre pushover via openhab på forhånd mange tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret December 25, 2020 Rapporter Share Besvaret December 25, 2020 Ja - det er ret enkelt. Der er en fin guide her med eksempel. Du skal først oprette en profil og muligvis betale et lille engangsbeløb til Pushover for en lifetime licens. Herefter er det bare at bruge det med openHAB, IHC Captain eller hvad der nu passer. Her ser et eksempel fra min rule fil: //Ringetryk fordør rule "RingetrykFordorOn" when Item RingetrykFordor received update ON then sendPushoverMessage(pushoverBuilder("Det ringer på fordøren hjemme")) end Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
HFW
Hej
nogen som kan komme med en kort guide til at hjælpe mig i gang med at køre pushover via openhab
på forhånd mange tak.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts