CHammer Skrevet December 21, 2020 Rapporter Share Skrevet December 21, 2020 Hej Da jeg har skiftet de gamle halogenspots ud med LED er jeg nu ved at skifte transformerne (6 stk.). De første 5 er gået fint, men da jeg skiller den sidste transformer ad, er der 3 ledninger (brun, blå, og en sort). Jeg har efterhånden regnet ud, at det er den, der sender signalet om at dimme, men på den nye transformer er der kun 2 indgange. Hvis jeg kører blå/brun er lyset tændt hele tiden, og selvom jeg kan høre, at der bliver slukket og tændt i tavlen sker der intet. Omvendt tænder lyset kortvarigt og slukker så igen når jeg kombinerer sort/blå. Nogle fifs til, hvordan jeg får det til at virke? Jeg er ligeglad med, om dim kommer til at virke. Den gamle halogentransformer er en Dimking, og den nye hedder Ledvance Halotronic Elektronisk Transformer HTM 12V 20-70W På forhånd tak. Vh. Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts