Peter Harrig Nielsen Skrevet December 21, 2020 Rapporter Share Skrevet December 21, 2020 Hej - jeg så en gammel tråd om blink på ledelys til eks. toilet "optaget" men den er slettet nu. Er der nogen, der kan lede mig hen på en blok, eller sskal jeg selv til at kode? -Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 21, 2020 Rapporter Share Besvaret December 21, 2020 Den skal du nok selv lave. Det kan f.eks. gøres sådan Hvis dioden også skal være ledelys når lyset er slukket, skal du bruge en indgang for mørkt og "spørge" om det er mørkt når lyset bliver slukket, er det mørkt tændes dioden (ledelys) ellers slukkes den. Peter Harrig Nielsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Harrig Nielsen Besvaret December 21, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2020 Perfekt Henning - jeg var lige på vej til noget lignende Rent faktisk er mit hus programmeret til lidt forskellig (=inkonsekvent) brug af ledelys, så jeg er også på jagt efter en "typisk/god" filosofi... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 21, 2020 Rapporter Share Besvaret December 21, 2020 Jeg skal ikke gøre mig til dommer over hverken typisk eller god filosofi i en IHC installation. Det må hver enkel familie afgøre. Jeg anbefaler normalt at mine kunder opsætter en bevægelsessensor i rummet, så tænder og slukker lyset automatisk, og dermed er der ikke behov og ledelys. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Harrig Nielsen Besvaret December 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2020 @Henning - havde lidt problemer med at få det til at virke før det gik op for mig, at indgang jo var kip og derfor blinkede den kun en enkelt gang. Den bliver så lidt svær at styre hvis den skal holdes indtil næste kip... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 22, 2020 Rapporter Share Besvaret December 22, 2020 Det er ikke så nemt med kip, tilbagemelding fra lampen er bedre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Harrig Nielsen
Hej - jeg så en gammel tråd om blink på ledelys til eks. toilet "optaget" men den er slettet nu. Er der nogen, der kan lede mig hen på en blok, eller sskal jeg selv til at kode?
-Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts