Hop til indhold
  • 0

Timer på funktionsblok 1.4.01

Michael Nordhild
 Share

Spørgsmål

Hej alleEr der nogen her, der tilfældigvis har en modificeret FB 1.4.01 liggende, hvor der er tilføjet en timer (ikke PIR timer) til konstant tænd funktionen, så lyset slukker automatisk, hvis man har tændt manuelt?Jeg har prøvet at rette i programmet, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvor den skal ligge.På forhånd takMvhMichael

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg har kigget lidt på det. Jeg håber denne revideret blok, kan bruges. jeg har laveten lidt om på LK's design, da jeg mener de laver nogle fejl. Nu kan du starte blokken i vilkårlig rækkefølge og den vil virke ens hver gang. Hvis du vil have forskellige timerer for pir og manuel tænd med timer, kan det sagtens laves.Michael [file name=Revideret_1.zip size=3917]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Revideret_1.zip[/file]

Revideret_1.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Tak for det hurtige svar. Umiddelbart virker funktionsblokken fint, men jeg ville dog gerne kunne sætte forskellige timer tider afhængigt af, om det er PIR eller Indgang for timer der tænder.Jeg har tilføjet en Timer under Indstillinger i programmet, men når jeg vil tilføje en timer til Tænd med timer kan jeg kun tilføje Tidspunkt sluk= Tidspunkt sluk + PIR Timer, hvad gør jeg forkert?MvhMichael

Link til kommentar
Del på andre sites