Schou Skrevet December 9, 2020 Rapporter Share Skrevet December 9, 2020 Hej, er der en ‘over nørd’ der vil bruge et kvarter på mig ved telefon support vedr. Router opsætning? Udfordringen er at få min mobil app til at connecte. Jeg har fået ny router og har forsøgt port forwarding men er ikke selv nørd til at gennemskue hvad der er forkert da den ikke vil koble på. mvh Jens Peder Schou Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 9, 2020 Rapporter Share Besvaret December 9, 2020 Hvis det er lokalt net, så skal du ikke bruge forward i routeren. Det er kun hvis du vil tilgå installationen udefra. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Schou
Hej, er der en ‘over nørd’ der vil bruge et kvarter på mig ved telefon support vedr. Router opsætning?
Udfordringen er at få min mobil app til at connecte.
Jeg har fået ny router og har forsøgt port forwarding men er ikke selv nørd til at gennemskue hvad der er forkert da den ikke vil koble på.
mvh
Jens Peder Schou
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts