Duch Skrevet December 3, 2020 Rapporter Share Skrevet December 3, 2020 Hej Har for ca. 1 år siden opgradet fra en gammel IHC controller 6.2 og lavet nyt program i v2.8 sw. Det har kørt fint i en periode, og jeg har løbende kunnet koble mig på med USB og lave tilpasninger. Nu kan jeg ikke komme på mere. Den skriver der ikke er forbindelse, men at USB svarer "på Ping". Jeg har geninstalleret SW 2.8 et par gange, og hver gang virker det første gang jeg forbinder, men efterfølgende ikke (har genstartet osv osv.) Gode råd søges .... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 5, 2020 Rapporter Share Besvaret December 5, 2020 Hvad forbinder du med? Visual eller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Duch
Hej
Har for ca. 1 år siden opgradet fra en gammel IHC controller 6.2 og lavet nyt program i v2.8 sw.
Det har kørt fint i en periode, og jeg har løbende kunnet koble mig på med USB og lave tilpasninger.
Nu kan jeg ikke komme på mere.
Den skriver der ikke er forbindelse, men at USB svarer "på Ping".
Jeg har geninstalleret SW 2.8 et par gange, og hver gang virker det første gang jeg forbinder, men efterfølgende ikke (har genstartet osv osv.)
Gode råd søges ....
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts