Sivasli_ Skrevet December 2, 2020 Rapporter Share Skrevet December 2, 2020 Hej alle Kan man få fat i sådan et alarm tastatur der passer med IHC Term? Tidligere ejer af huset vi overtog for 6 år siden havde pillet det gamle ned og jeg har så først taget mig sammen nu :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 3, 2020 Rapporter Share Besvaret December 3, 2020 Måske - men da IHC Term efterhånden er et gammelt system, burde du overveje selv at bestemme hvornår du skal opgradere. Hvis ikke, risikerer du at det bliver controlleren der bestemmer hvornår, og der er det ikke sikkert det lige passer ind i familiens planer. Astronaut 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sivasli_
Hej alle
Kan man få fat i sådan et alarm tastatur der passer med IHC Term? Tidligere ejer af huset vi overtog for 6 år siden havde pillet det gamle ned og jeg har så først taget mig sammen nu :)
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts