Hop til indhold

LK Kodetastetur indenfor eller udenfor?

Recommended Posts

cornett skrev:

Ude ....så kan tyven se det og det er jo forsynet med kode "gætter" så der bliver længere og længere tid imellem man kan få lov og prøve med en ny kode.Jeg bruger og så mine til at styre en magnet lås i døren så er jeg fri for at glemme nøglen mere!!!;)
Det lyder egentlig smart. Hvilke komponenter bruger du til det? En elektonisk låsekasse eller slutblik? Hvad med strøm til det?LK's kodetastetur er vel rimelig robust og sabotage sikret, ikk?
Link til kommentar
Del på andre sites

DennisS skrev:

Kodetastatur indendørs med en PIR og en Funktionsblok som blot tillader indtastning (frakobling) i få minutter, ellers går alarmen - det var en rigtig god idé.?
Det er jo også ærgeligt at tyvene først er kommet ind ved at ødelægge en rude eller karm? :ohmy:
Jeg skal straks have lavet en FB til det:) måske har du en færdig?
Det hedder forbikobler zone - standard i LKs alarm blok :)
Link til kommentar
Del på andre sites

cornett skrev:

Jeg bruger Abloy EL582 Låsekasse som er en magnetlåse kasse der virker ved en spænding fra 12V til 24V DC så den kan kobles direkte på et output modul.Håndtaget virker kun når låsen for spænding.
Mine døre er med 3-punkts lukkepaskvil. Så en elektronisk løsning ligger desværre ikke ligefor... men tak for inspirationen :)
Link til kommentar
Del på andre sites

• 1 year later...

El Slublik med en holdekraft på 300 kg koster ikke alverden og monteres i karm.Det fungerer så sammen med standard 3 punkts låse. Der findes også el-bolte med endnu større holdekraft, men de passer ikke sammen med skinnen i 3-punkts dørblad.Vi skal ud og have et el-slutblik så vi slipper for at overse at alarmen er slået til !mvh Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok