U-10 Skrevet November 11, 2020 Rapporter Share Skrevet November 11, 2020 Hej. Jeg har en korrumperet fil, og jeg har læst diverse svar/spørgsmål herinde. Og det ser ud til at det er en id i et link der er fejl I. Jeg ved ikke hvad den nemmeste måde er at finde ud af om den er der 2 gange i filen, men så må jeg bare tage dem en af gangen. Hvordan laver jeg den om, så jeg kan skrive i filen, og laver den tilbage til en .vis fil igen. Jeg kan åbne det f.eks. wordpad men jeg kan ikke få den tilbage til .vis. På forhånd tak. Svend Raahauge.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 11, 2020 Rapporter Share Besvaret November 11, 2020 Prøv vedhæftede. Har slettet 3 "defekte" links (se vedhæftede billeder). Svend Raahauge_1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 teammarvede Besvaret December 23, 2021 Rapporter Share Besvaret December 23, 2021 Hejsa Har i dag prøvet at skulle hente mit IHC projekt men den skriver at jeg har en korrumperet fil. Har prøvet med en del forskellige XML validation software men uden at det har givet mening. Er der en der kan hjælpe med denne eller guide mig igennem?? project.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 25, 2021 Rapporter Share Besvaret December 25, 2021 På 23.12.2021 at 23:17 , teammarvede skrev: Hejsa Har i dag prøvet at skulle hente mit IHC projekt men den skriver at jeg har en korrumperet fil. Har prøvet med en del forskellige XML validation software men uden at det har givet mening. Er der en der kan hjælpe med denne eller guide mig igennem?? project.vis 2 MB · 0 downloads Har svaret i din anden post >>>LINK<<< Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
U-10
Hej.
Jeg har en korrumperet fil, og jeg har læst diverse svar/spørgsmål herinde. Og det ser ud til at det er en id i et link der er fejl I.
Jeg ved ikke hvad den nemmeste måde er at finde ud af om den er der 2 gange i filen, men så må jeg bare tage dem en af gangen.
Hvordan laver jeg den om, så jeg kan skrive i filen, og laver den tilbage til en .vis fil igen.
Jeg kan åbne det f.eks. wordpad men jeg kan ikke få den tilbage til .vis.
På forhånd tak.
Svend Raahauge.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts