Bjarne Sørensen Skrevet November 7, 2020 Rapporter Share Skrevet November 7, 2020 Jeg kan ikke få min tidsserver til at virke på min HW6.2. Dialogboksen der kommer frem med fejlen kan man ikke lukke. Det har ikke lykkedes mig at indstille server til andet. Virker europe.pool.ntp.org hos jer? Min DNS står til min routers IP /UniFi USG 3P), Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 7, 2020 Rapporter Share Besvaret November 7, 2020 Den tidsserver fungerer fint her hos mig, på en Hw7.1 ctrl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 7, 2020 Rapporter Share Besvaret November 7, 2020 Du kan sætte den med IHC Captain Der er også et par stykker der er testet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2020 55 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Du kan sætte den med IHC Captain Der er også et par stykker der er testet Fedt nok Mikkel. Jeg har i din administrator under tid og dato, slået "benyt tidsserver til og trykket gem. Hvornår opdaterer den tiden i controlleren? For den er stadig en time foran. Hehe, nu så jeg at det var lykkedes Captainen at slå tidsserver til i IHC'ens administrator, og nu kunne man også teste den tidsserver uden at billedet fryser. Og tiden står nu rigtigt. Alt virker som altid når du laver forbedringer til LK's grej Tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret November 7, 2020 Rapporter Share Besvaret November 7, 2020 14 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev: Fedt nok Mikkel. Jeg har i din administrator under tid og dato, slået "benyt tidsserver til og trykket gem. Hvornår opdaterer den tiden i controlleren? For den er stadig en time foran. Hehe, nu så jeg at det var lykkedes Captainen at slå tidsserver til i IHC'ens administrator, og nu kunne man også teste den tidsserver uden at billedet fryser. Og tiden står nu rigtigt. Alt virker som altid når du laver forbedringer til LK's grej Tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjarne Sørensen
Jeg kan ikke få min tidsserver til at virke på min HW6.2.
Dialogboksen der kommer frem med fejlen kan man ikke lukke.
Det har ikke lykkedes mig at indstille server til andet.
Virker europe.pool.ntp.org hos jer?
Min DNS står til min routers IP /UniFi USG 3P),
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts