henrik Skrevet March 13, 2009 Rapporter Share Skrevet March 13, 2009 jeg er ved at lave et sceneview, og bruger kun trådløse lysdimmer over det hele. men når jeg trykker på skærmen, går der 5 - 6 sek. før der sker noget på skærmen. er der en anden måde at gøre det på, så det bliver hurtigere.henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret March 14, 2009 Rapporter Share Besvaret March 14, 2009 Hvad kører du din sceneview på. Er det en pc der er belastet af andre opgaver? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 henrik Besvaret March 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2009 undskyld, jeg ikke har svaret før, udlands arb.der kører ikke noget andet på min scenviewer eller på pc.Jeg har prøvet at bruge Lys niveau, som underelement og hovedressource, også virker det med det samme. det er også meget smart at man kan stille lys styrken i %, men ville også gerne bare kunne trykke på lampen, og den slukkede. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
henrik
jeg er ved at lave et sceneview, og bruger kun trådløse lysdimmer over det hele. men når jeg trykker på skærmen, går der 5 - 6 sek. før der sker noget på skærmen. er der en anden måde at gøre det på, så det bliver hurtigere.henrik
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts