Morten Bregensted Skrevet November 5, 2020 Rapporter Share Skrevet November 5, 2020 Hej Min controller visual 3 er holdt op med at reagerer jeg kan ikke bruge afbryderne eller komme i kontakt via ihc visual/ip adressen Det sidst valgte lys er der dog stadig, men kan ikke slukkes Nogen der kan hjælpe? Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 5, 2020 Rapporter Share Besvaret November 5, 2020 Ups - den er svær. Men jeg kan da starte med at spørge om der er lys i de små dioder på controlleren. Det kunne jo være en simpel sikring der var sprunget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret November 5, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2020 Ja den står og blinker grønt og jeg har prøvet og tænde og slukke den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 6, 2020 Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 Er det wireless tryk eller er de med ledning, har du udråbstegen ved dem i Visual, og hvilken farve. Vi mangler generelt info om din opsætning, hvad skete der op til fejlen kom osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret November 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 Har lige et par stykker Wireless men ellers er resten med ledning Jeg kan ikke hente projektet ned på visual fra controlleren jeg kan heller ikke komme i kontakt via ihc firmware loader Det er sket efter en strømafbrydelse på hpfi'en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret November 6, 2020 Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 Kan du huske firmware version på controlleren? Hvis det er en ældre version af firmware, kan du risikere, at controlleren er stået af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret November 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 03.03.18 mener jeg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret November 6, 2020 Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 Så er den sårbar. Men hvis du har kvittering, og der fortsat er garanti, kan den formentlig blive ombyttet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret November 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 Den er desværre 2 år og 3 måneder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 6, 2020 Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 Nu har jeg ikke selv oplevet det, men plejer dioden ikke at lyset fast når den er gået i selvsving? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 6, 2020 Rapporter Share Besvaret November 6, 2020 3 timer siden, Morten Bregensted skrev: Den er desværre 2 år og 3 måneder Prøv om ikke LK ombytter den alligevel. De er trods alt bekendt med problemet, og ved, at folk der ikke lige er klar over det og får opdateret firmwaren, de har meget ringe chancer for at vide det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret December 17, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2020 Lige en opdatering Da der endelig kom svar fra LK (efter mange opringninger) Var svaret at de intet kunne gøre.. Så har været ude og købe en ny og er kørende igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret December 30, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Hej igen :-) Står nu med en 14 dage gammel Visuel 3 controller, version 03.03.37 Som genstarter hele tiden (Ingen ting virker) Kan dog godt nå og få fat i den med firmware loaderen Skal jeg prøve og ligge en ældre fil på eller skal jeg prøve med en factory reset fil Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 30, 2020 Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Har ikke selv stået i den situation, men jeg ville helt klart prøve med factory og alle de andre reset firmware der ligger herinde, hvis det ikke virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret December 30, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Jeg kan se at "Ole" har lagt en ind under downloads den prøver jeg lige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Bregensted Besvaret December 30, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Det var en succes Mange tak og godt nytår Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 30, 2020 Rapporter Share Besvaret December 30, 2020 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Bregensted
Hej
Min controller visual 3 er holdt op med at reagerer
jeg kan ikke bruge afbryderne eller komme i kontakt via ihc visual/ip adressen
Det sidst valgte lys er der dog stadig, men kan ikke slukkes
Nogen der kan hjælpe?
Mvh Morten
Link til kommentar
Del på andre sites
16 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts