Szafranski Skrevet October 19, 2020 Rapporter Share Skrevet October 19, 2020 Jeg har ændret kode til min controller og sat nyt netværk op, så nu står min IHC binding som offline, er det ikke muligt at opdateret, uden at skulle afinstallere bindingen og installere på ny? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 19, 2020 Rapporter Share Besvaret October 19, 2020 Jeg har ikke selv prøvet det, men du burde bare ændre Ip adressen til din controller i Bindingen (PaperUI) eller hvis du bruger seperat konfigurations fil, .things så ændre IP i den. Husk også porten.. Det er måske den der driller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 19, 2020 Rapporter Share Besvaret October 19, 2020 Btw.. Lige et sidespørgsmål - Hvad fik dig til at ændre netværk? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret October 19, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2020 24 minutter siden, Kandersen skrev: Btw.. Lige et sidespørgsmål - Hvad fik dig til at ændre netværk? Jeg bruger ikke things fil og kan ikke finde ud af at redigere i bindingen, heller ikke I PaperUI. Det er lidt den funktion jeg søger. Skiftede fra Ubiquiti til TP-Link Ubiquiti deler ud på x.x.1.1 og TP på x.x.0.1, gad ikke ændre det. Så har ændret det på controlleren og fået forbindelse, skal bare lige have Openhab med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 19, 2020 Rapporter Share Besvaret October 19, 2020 Ind i PaperUI - I venstre side, under things. Vælg IHC/Elko Controller på listen over things. Og når du er derinde, så vælg "blyanten". Der kan du skifte IP på controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret October 20, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2020 17 timer siden, Kandersen skrev: Ind i PaperUI - I venstre side, under things. Vælg IHC/Elko Controller på listen over things. Og når du er derinde, så vælg "blyanten". Der kan du skifte IP på controlleren. Det var simpelthen blyanten jeg havde overset. Tak :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Jeg har ændret kode til min controller og sat nyt netværk op, så nu står min IHC binding som offline, er det ikke muligt at opdateret, uden at skulle afinstallere bindingen og installere på ny?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts