Bay Hebsgaard Skrevet October 6, 2020 Rapporter Share Skrevet October 6, 2020 Hej Jeg håber i kan hjælpe da jeg står og skal have nyt WIFI, Jeg tænker på om der kan være problemer med at koble op på IHC'en på nogle af de router der har WIFI6 og Mesh? selvfølgelig hvis er ikke er en port til netkablet fra IHC'en dur det jo ikke, På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 6, 2020 Rapporter Share Besvaret October 6, 2020 En Wifi 6 router som bruger kabel til din IHC controller, burde ikke have problemer, bare fordi det er en WiFi 6 routeren. Det er to forskellige typer netværk (WiFi og LAN/kabel). Og routeren kan begge dele. Bay Hebsgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bay Hebsgaard Besvaret October 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 7, 2020 Takker :-) Jeg havde læst om en der havde problemer med en router.... men nu kan jeg ikke finde artiklen det er bare fordi hvis der bliver spændt et par af de store ville det stadig rart at kunne komme igennem wireles til IHC'en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret October 7, 2020 Rapporter Share Besvaret October 7, 2020 1 time siden, Bay Hebsgaard skrev: Takker :-) Jeg havde læst om en der havde problemer med en router.... men nu kan jeg ikke finde artiklen det er bare fordi hvis der bliver spændt et par af de store ville det stadig rart at kunne komme igennem wireles til IHC'en Men IHC controlleren er jo ikke wireless, (medmindre det er den nyeste controller, og du har sat en wireless dongle i). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bay Hebsgaard
Hej
Jeg håber i kan hjælpe da jeg står og skal have nyt WIFI,
Jeg tænker på om der kan være problemer med at koble op på IHC'en på nogle af de router der har WIFI6 og Mesh?
selvfølgelig hvis er ikke er en port til netkablet fra IHC'en dur det jo ikke,
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts